I Wish - Del 5 ''Movie''

Tidigare
- Sure, give me your phone so i could write in it sa han och jag log. Jag gav han min mobil så att han kunde skriva in sitt nummer. Efter det så fick jag hans mobil så att jag kunde skriva in mitt nummer. Jag kände en varm känsla inom mig när jag visste att detta inte var sista gången vi träffades. Vi sa hej då och sen gick jag hemåt med ett fånigt leende på läpparna.
_______________________________________________________________________________________

1. Carly, 2. The last song, 3. Niall

Carly's perspektiv:

Jag avslutade precis min frukost och bestämde mig för att klä på mig. Jag tog på mig ett par tajta jeans och ett vitt linne. Över tog jag en vit kofta i och så borstade jag igenom mitt vågiga bruna hår. Jag satte bak håret jag hade längst fram med ett hårspänne. Jag kolla ut genom fönstret och såg hur solen lös. Jag log och skyndade mig ner. Jag tog på mig mina svarta klackar och så gick jag ut. Jag njöt av hur solen värmde mig och jag hann inte långt innan min mobilplingade till. Jag såg att det var ett sms från Niall.
'' Hey, wanna hang out today? :) ''Jag log när jag svarde.
'' Yeah sure, can I come over?''
'' Yeah, we can watch movie''
Sen skrev han adressen och det var inte så långt i från så jag sprang snabbt över dit.

Jag tog ett djupt andetrag och knackade på. Dörren öppnades ganska fort och en glad Niall stod i dörren.
- Hi sa jag och gav han en kram.
- Hey sa han och log. Jag tog av mig mina skor och följde med han in i vardagsrummet.
- So what movie do you wanna see? sa han och slängde sig i soffan. Jag skrattade åt han och sen kollade jag i hyllan där han hade filmerna.
- The last song! sa jag och log.
- Okey sa han och ryckte på axlarna och reste sig upp för att sätta på den. Sedan försvann han i köket och kom tillbaka med en påse chips och 2 cola burkar, Vi kröp i hop oss i soffan och han tryckte på play.

Ungefär halva filmen har gått och jag grät lite då och då. Plötsligt kom det fyra personer och slängde sig i soffan öcer oss.
- Nialler! Hiii! skrek någon och jag kände i gen rösten. Louis...Jag började få lite svårt att andas med fyra stora tunga killar över mig så jag hostade till lite. Killarna stelnade till lite och flög upp ur soffan.
- Who the hell are you? fråga Louis chockat.
- Hi on you too, Im Carly and thanks for not killing me sa jag och gav han ett vänligt leende.
- So what are you doing here?... sa¨Louis och tittade chockat på mig.
- Wait! You are the girl from the store! skrek Harry och pekade på mig.
- Yeah! Why are you here? sa Zayn.
- OMG! Please, can't i just hang out with people without you all going crazy? frågade Niall.
- Well yeah i guess so sa Louis och log.
- Nice to meet you Carly sa Liam vänligt.
- Nice to meet you too, but can we watch the movie now? sa jag och log. Alla nickade och ursäktade sig och sedan slängde dom sig i soffan. Niall tryckte på play men hann inte långt innan Louis kommenterade.
- BOOORIIING! Are you watching the last song? sa Louis och låtsades snarka.
- Yes we are and deal with it sa jag och kastade en kudde på Louis.
- Oh no you didn't sa han och började jaga mig. Jag flög upp från soffan och sprang runt i lägenheten och till sist fick Louis tag på mig och brottade ner mig på marken. Han började kickla mig och jag började sparka med benen. Louis satt på mig mage och skrattade åt mig. Jag tog några djupa andetag och fick ett grep så att vi rullade runt och Louis hamnade under mig. Jag log elak och höll fast Louis armar.
- How?... frågade han chockat.
- I might look small but im strong skrattade jag och ställde mig upp. Jag hjälpte Louis upp och då hörde vi några skratta.
- Beaten by a girl haha! hörde man Harry skrika. Jag log elak och gick mot Harry. Han satt i soffan och jag attakerade han bakifrån och brottade lätt ner han på marken. Louis skrattade åt honom och han tittade chockat på mig. Jag skrattade och reste mig upp.
- How can you do that? frågade Zayn chockat som tittade på oss.
- Well when i lived in Sweden i was training alot because I am a dancer and I was the cheerleader capten so i had a peronal trainer. I have also go in boxning sa jag och log stolt. Alla stirrade hcockat på mig. Jag såg ganska liten ut men igentligen var jag väldigt stark och hade gått i boxning i 8 år. Jag var även väldigt vig så jag kunde lätt vrida mig ur hårda grepp och sånt.
- Wow, that was unexpekted sa Liam.
- I guess so can we continue whit the movie. Jag gillade inte att prata för mycket om mig och alltför en del brukade bli rädda för mig och jag hade ett väldigt dåligt ryckte på min förra skola och så hade jag en ganska hård bakrund...

_________________________________________________________________________________________
Såå det tog sin lilla tid ohc blev inte riktigt som innan. KOMMENTERA  gärna, det är roligare att skriva och sprid gäran bloggen också :)


Kommentarer
Evelina

Skriv mer!!!!!
Sjukt bra!!!!

2012-06-22 @ 16:58:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0