TÄÄÄÄÄVLING ^^

Heej :) Håller på med kapitel 15 så komemr upp i kväll men nu tänkte jag ha en liten tävling. Hoppas ni vill vara med :)
 
Denna tävling går ut på en rolli novellen. Oh yees :) Allt ni behöver göra är att berätta en del om er själva och skriva det i en kommentar. För att vara med ska du göra så här:
  • Skriv en kommentar
  • Beskriv dig eller personen du vill ska vara med
         - Utseende
         - Sättet
         - Intressen
         - Familj
         - Namn
         - osv.
  • Ju mer du beskriver, desto större chans är det att du vinner.
  • Vart, varför och när ni kommer in i novellen får ni se och det är en bra roll kan jag i alla fall säga :)

xx Nellie


Kommentarer
Nellie (Hihi ;)

- Utseende
- Sättet
- Intressen
- Familj
- Namn
- osv.

Melinda, 16 år, ska fylla 17. Bor i Liverpool med sin Mamma, Pappan och storasyster dog i en bilkrash för 2 år sen :'( Då blev hon helt deprimerad och slutade äta, började skära sej själv och ville ta självmord, Men sen hörde hon talas om One Direction och dom fick henne och sluta med det.
Blondt långt och lite vågigt hår, ungefär 1.63 lång, gröna ögon.
Bär ofta converse,magtröjor och shorts.
Hon älskar att shoppa, dansa och vara inne på twitter, som hon har blivit besatt med x)

Har lite dålig fantasi men det skulle vara kul om hon fick vara med... :)
*Lycka till, Till mej själv*

2012-07-25 @ 20:43:46
fridaaaaa

hejjjj nellie. eftersom ingen annann har tävlat så vill jag vara snäll att göra det :D hon jag vill ska vara med heter Rachel, hon är Carly´s hemliga tvilingsyster, som hon inte vet om, Rachel är lika gammal som carly då. Hon har svart hår till midjan, hon går ofta klädd i jeans,palladium och en pösig tröja och MYCKET smycken. Hennes familj är carly´s familj och hon älskar handboll. Till sättet är hon mycket kaxig till dom hon inte känner men unerbart snäll till dom hon känner!! haha inte det bästa kanske men hon får duga, hoppas du använder henne :D

2012-07-30 @ 18:36:17
URL: http://myfanficaboutonedirection.blogg.se
~E

Hej min anmälning till tävlingen är under kommentarerna till kapitel 15, det gick inte att skicka in kommentaren här så jag skicka den under kap.15!:)

2012-07-31 @ 13:48:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0