I Wish - Del 18 ''I'm sorry...''

- We have to fix this sa Zayn sedan.
- Yes but how?
- Don't worry Louis, I know how sa Niall och log.
____________________________________________________________________________________________
A
2 Veckor senare :

Jag gick med bestämda steg mot hennes hus. 2 veckor sen sist. Jag har haft ögonen på henne men inte gjort något eller pratat med henne. Jag stannade lite utanför coh såg hur en blond tjej försvann ut genom dörren. Hon gick en bit tills hon stannade och såg mig. Tjejen la armarna i kors och blängde på mig.
- She don't want to se you! sa hon bestämt.
- And you are? Vem var hon?
- Melinda. Her best friend sa hon bestämt.
- Aha well I have to see her so if you just move everything will be perfekt. Hon tittade avvaktande spå mig innan hon steg åt sidan så jag kunde passera.
- Thank you Melinda, I promise everything will be okey after this sa jag och hon log lite grann.
- I hate to she her like this. She has been broken and if you broke her heart again I will skratch your eyes out with my own hands sa hon allvarligt. Jag svalade och nickade.
- I wont hurt her I promise! Hon nickade oh försvann ut på gatan. Jag tog ett djupt andetag och gick mot dörren. Nervirositeten kom igenom mig när jag ringde på dörr klockan. Sekunderna gick. PLötsligt öppnadesdörren coh  jag såg in i ett par rödgråtna ögon. I handen höll hon en Ben & jerry och håret var uppsatt i en slarvig knut. Hon hade mysbyxor och en förstor tröja på sig. Jag log försiktigt mot henne men hon bara stirrade kallt mot mig.
- What do you want Niall? Henne's röst lät svag och hes
- I want your forgivnes sa jag ärligt.
- You won't find it here sa hon sorgset och var på väg att stänga dörren.
- Stop it! You were the one that said that he was your boyfriend!
- Yes but that you actully belivde it!
- What should I done then?
- I don't know.. I just hate knowing that you think that I would do something like that. Hon lät sorgsen och jag kände det sticka inom mig. Jag hade fått henne att känna den sorgen. Det ville jag verkligen inte. Jag älskade verkligen den här tjejen. Jag tog ett stadigt grepp om henne's ansikte och såg in i henne's vackra ögon.
- I'm sorry. I should have know that you woulden't do something like that. And i'm sorry for yelling at you sa jag mjukt och hon log lite mot mig.
- That's all I wanted to her. I nästa sekund känner jag henne's mjuka läppar mot mina och jag kysser dom ömt tillbaka. Jag känner hur hon ler och jag kan inte låta bli att le mot henne's läppar. Vi avslutar kyssen och jag tittar på henne.
- You are so beutiful sa jag och hon tittade generat ner i marken.
- I look like shit right now skrattade hon nervöst. Jag vände upp henne's blick så att henne's ögon mötte mina.
- Don't ever say that! You are the most beautiful thing in the world. It dosen't matter how you look sa jag allavrligt och kysste henne.
- Um.. Nice to meet you again Niall. Jag tittade chockat bakom Carly där en äldre veristion av Carly stog. Hon hade brunt långt hår och kristallblåa ögon. Där var skillnaden mellan dom. Ögonen.
- Hi Mrs. Johanssen sa jag vänligt och skakde henne's hand. Hon skakade tillbaka och kollade chockat på Carly.
- Well im going to get your dad and the we are going to France sa hon vänligt och tittade på Carly.
- How long mum?
- Two.. Maybe three months sa hon osäkert och jag såg hur tårarna började rinna på Carly's kinder. Henne's mamma kramade om henne och pussade henne's hjäsa. Dom sa hej då coh sen drog jag in Carly i en kram. Henne's tårar blötte ner min tröja. Jag ledde in till huset och satte henne i soffan. Så här får det inte va. Jag kommer inte lämna henne innnan henne's föräldrar är hemma. Plötsligt började min mobil ringa. Jag suc,ade och svarade utan att kolla displayen.
- Niall speaking.
- Hey Niall it's Liam.
- Something important?
- Um yeah.. We are going on tour...
 
Mina tårar bara rann. Jag hatar det att både mamma och pappa är borta. Det ända som kändes bra är att jag har Niall i gen. Dom värsta 2 veckorna i mitt liv. Jag hade bara gråtit och gråtit. Melinda har varit och tröstat mig. Så glad över att jag har henne. Plötsligt började Niall's mobil ringa. Niall svarade snabbt och började prata.
- Something important? Jag hörde hur rösten på andra sidan pratade. Niall's ansikte ändrades.
- What? No I can't!
- Liam stop it. It's not funny, okey fine i'll be there.. Han la på och tittade sorgset på mig.
- What is it Niall? snörvlade jag fram.
- I'm going on a tour to morrow suckade han. Nej! Jag stelnade till och mina tårar rann ännu mer.
- How long? Jag är chockad att jag fick fram någonting.
- One month only. I will be back soon. Jag nickade svagt och reste mig upp. Jag gick upp på mitt rum och tog en dusch. Jag behövde verkligen det.
 
När jag dushat klart så borstade jag i ordning mitt hår. Jag blåste det och lät det ligga över mina axlar. Sen tog jag på mig ett vitt linne och satte en midje kjol på det. Sen tog jag ett bälte och ett armband. Mitt smink var natrulig med bara mascara. jag gick ner och såg Niall sitta i soffan och kolla på tv.
 Jag gick och satte mig brevid honom. Han tittade på mig och log.
- Looking good. Han log och jag skrattade.
- Well thank you.. So what are we going to do now? sa jag.
- We are going home to me and I need to pack but I don't want to waste time.
- Alright sir! sa jag och reste mig. Jag gjorde honör och Niall skrattade. Vi gick hand i hand hem till killarnas lägenheter. När vi kom in i Harry och Louis lägenhet så hördes rösterna i från köket. Jag hade fortfarande Niall's hand i min när vi försvann mot köket där alla stog och lagade mat.
- Hey guys sa jag glatt och alla vände sig chockat om.
- Oh! Carly! skrek Louis glatt. han kramade om mig och jag skrattade åt han.
- Hello bestiee sa jag och han släpte mig.
- Hi Elenor sa jag när hon kom fram och kramade om mig.
- Hello there sunshine skrattade hon.Efter det kom alla och kramade mig. Danielle och killarna vill det säga.
- Can I call a friend? sa jag plötsligt och alla nickade. Dom återgick till matlagingen och jag gick i väg för att ringa Melinda.
 
Det ringde på dörren och jag skyndade mig att öppna.
- Hoppas d är hungrig din lilla skrutt skrattade jag och hon kramade om mig.
- Ja! Kan inte fatta att jag är i one direction's lägenhet just nu sa hon lite nervöst.
- Ta det lungt lilla du sa jag och log mot henne. Hon nickade långsamt och vi gick till dom andra där dom satt coh åt.
 
Vi satt och åt när plötsligt Carly kom in med en annan tjej. Hon hade blont vackert vågigt hår. Ett nervöst leeden på läpparna avslöjade att hon var ett fan. Henne'sgröna ögon lyste och jag log mot henne. Henne's ögon fastanade i min och världen stod still. Mitt hjärta dunkade hårt och jag var som förstelnad. Efter några sekunder vände hon bort blicken och jag tittade ner i min tallrik.
 
- I think you guys should se this sa Louis lite nervöst. Vi alla satt i soffan och höll på med våra mobiler.
- What? frågade Niall och Louis tog sin data och kopplade in i tv:n så det blev fullscreen. Han var inne på twitter och några andra sidor. Han tryckte upp en ruta på twitter och jag märkte hur Carly stelnade till brevid mig.Jämte henne satt Niall som också såg lite stel ut.
________________________________________________________________________________________________
Baam baam baaaam! Vad tror ni dom såg? ooo is little Zaynie falling in love? ^^ Orkar inte rätta stavfelen för mår piss så orkade knappt skriva detta inlägget. Ledsen för att ni fick vänta men här har ni det.
 


Kommentarer
Ebba

Tack för kommentaren :)

Du är själv otroligt duktig på att skriva! Kram! :) xx

2012-08-07 @ 20:54:05
URL: http://onedirectionworld.webblogg.se
Ida

Tråkigt att du inte får fler komentarer! För du förtjänar mer! Tycker du skriver en jätte grym novell :) Kram!

2012-08-07 @ 21:51:44
URL: http://idaaekman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0