I Wish - Del 19 ''Forever!''

- What? frågade Niall och Louis tog sin data och kopplade in i tv:n så det blev fullscreen. Han var innetwitter och några andra sidor. Han tryckte upp en rutatwitter och jag märkte hur Carly stelnade till brevid mig.Jämte henne satt Niall som också såg lite stel ut.
______________________________________________________________________________________________
Melinda's perspektiv:

Jag stirrade på skärmen. Det var någon som hade länkat en adress till en tidnings atrikel. Louis klickade på den och jag tittade storögt på den. Det avr några bilder från olika synvinklar när Carly och Niall gick hand i hand. Sen var det en bild när Niall kysste Carly utanför henne's hus. Det syntes inte jätte bra på bilden men man såg att det var Niall. Det var tyst medans vi läste artiklen.
 
Has the famous Niall Horan from One Direction finally found his girl? Recently Niall has been seen with this beautiful girl. Earlier today he was seen outside a unknow house kissing this ''mysterius girl'' and then two hours later coming out from the house thogeter with the girl. And like the most couples they were houlding hands. Well isn't they just the cutes couple ever? What we know the girl is daughhter to the famous photagrapher Melissa Johanssen. If that's true then her name is Carly. So what do YOU think about Ciall?

Jag tittade chockat på skärmen.
- Seems like you are an offical couple now sa Zayn och jag rös. Hans röst gjorde mig svag. Vad höll jag på med? Jag kan inte falla för Zayn.
- No.. No it can't be happening sa Carly frustrerat. Hon verkade logga in på twitter. Man spg hur hennes ögon tårades upp.
- Carly! Sluta läsa dina mentions. Alla är bara advensjuka sa jag allvarligt och hon tittade sorgset på mig.
- Oh hunny, haters don't really hate you. They hate themself because you're a reflection of what they wish to be. That's why they write like that sa Elenor och reste sig för att krama om henne. Carly satt bara stel och stirrade rakt fram under kramen.
- Thanks but I just need to be alone sa Carly hest och reste sig. Hon försvann mot badrummet och sen blev det tyst.
 
Jag stirrade mig själv i badrumms speglen. Tårarna rann ner för mina kinder och min mascara var utkletad. Att folk som inte känner mig kallar mig bitch, hora och idiot bara för jag är med den jag älskar så får det mig att undra om det är värt det. Att behöva gråta för att jag höll Niall i handen. Är jag stark nog att orka med hatet? Allt jag och Niall gått igenom. Är det värt det? Jag rycker till när det knackar på toalett dörren. Jag öppnar försiktigt den och nästa sekund andas jag in Nialls lukt.
- Don't care about them sa han allvarligt och ser in i mina ögon.
- But I have to. Niall I don't know if I can handle this säger jag sorgset och han tittar noggrant på mig.
- I know you can. Togheter we can do anything.
- You promise?
- Yes I promise. You and me forever! Allvarligheten som han ahde i sina ord. Forever.. Är ett ord som man inte ska använda för mycket.
- Forever is a very strong word snyftar jag till.
- Yes the same strong as we are togheter.
- So forever mr. Horan?
- Forever Mrs.Johanssen. Han får ett leende på läpparna och jag kysser dom belåtet. Han kysser mig tillbaka och det blir mer och mer passionerat när någon plötsligt harklar sig i bakrunden.
- Can you atleast get a real room and not doing it in the bathroom? säger Louis och flinar mot mig. Jag räcker bara ut tungan mot han och tar Nialls hand. Jag drar ut han från badrummet. Vi sätter oss i soffan där dom tittar på toy story 3. Tydligen valde Liam film. Jag lutade mig mot Niall och lät sömnen ta över.
 
Mitt huvud slog i mot någon coh ajg stönade till av smärta. Jag öppnade ögonen och såg att jag var i Niall's famn.
- What time is it? mumlade jag och han släppte ner mig.
- 9 pm sa han och vi gick in i hans lägenhet.
- Okey jag satte mig trött i soffan.
- I'm just gonna pack some thing until tomorrow sa Niall och försvann till hans rum. Jag suckade och slöt ögonen. Nej inte sova nu. Jag reste mig och gick in till Niall där han stod utan tröja. Han hoppade skrämt till när jag kom in genom dörren. Jag skrattade bara åt han. Jag gav Niall en passionerad kyss och han log busigt. Han tog av mig min tröja och kysste mig passionerat. Jag kände hur hans tunga letade sig in i mun. Jag log och så fortsatte det.. Ja ni förstår nog vad som hände sen.
 
Jag vaknade upp av att det knackade på en dörr. Niall låg inte i sängen så han kunde öppna. Jag gick tuyst upp och hittade mina underkläder och kläder utsprida i rummet. Jag kände hur mina kinder blev varma när jag tänkte tillbaka på i går. jag fixar till mitt smink och borstar håret och sen går jag ut. I hallen stod Niall med en tjej. Dom skrattade åt något och jag gick förvånat till dom. Hon hade rött långt hår och blåa ögon. Hon var vackert smal och såg helt perfekt ut. Hennes vita tänder blänkte när hon log.
- Oh hi hunny sa Niall glatt när jag kom fram till dom. Han kysste min hjässa och jag vände mig mot tjejen.
- Hi i'm Gloria and Niall's childhood friend sa hon glatt och skakade min hand.
- Hi i'm Carly, Nialls girlfriend sa jag och log stort mot Gloria. Jag vet inte varför men jag gillade henne inte. Det var något sjukt irriterande med henne.
- Well Carly you have breakfast in the kitchen sa Niall och jag nickade. Jag hörde hur dom skojade och pratade när jag gick mot köket.  Irriterat brer jag en macka som jag snabbt trycker i mig. Jag vill dra hem men dom åker i dag och jag vill ju spendera sista tiden med Niall. Jag suckade och gick mot vardagsrummet där dom satt och pratade gamla minnen.
- Niall, when are your plane going? Det tar ett tag innan han ens märker mig.
- Oh sorry, what did you say?
- When are your plane going? upreppar jag irriterat.
- 2 pm svarar han enkelt. Jag suckade och satte mig vid köksbordet och började pilla med min mobil. Klockan var halv ett så vi skulle åka om ungefär en halvtimme. Detta skulle bli en lång halvtimme ..
______________________________________________________________________________________________
 
Få se vad som kommer hända med Gloria/Carly/ Niall drama nu. Håller Melinda på att få känslor för Zaynie? Fick ni även ur Melinads perspektiv. Sorry för ingen big skylt men aja :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0