I Wish - Del 22 ''Think about it''

Där var det. Jag knackade på dörren och när jag hörde kom in så drog jag kortet som passade till alla rum på hotellet. Jag gick in och tog fram mitt anteckningsblock.
- And what are you complaining at? sa jag vänligt beredd med pennan. Inget svar. Jag tittade upp från häftet och mötte 5 chockaerad blickar.
- Fuck.. no.. mumlade jag.
____________________________________________________________________________________________

- Carly? Liam stirrade chockat på mig. Mina ögon brändes och jag ville bara skrika och springa där i från.
- Yes. I heard that you had a complaining? Min röst lät stadig och jag försökte ta mig samman.
- Um.. What are you doning here? sa Louis chockat.
- Working. What does it look like?
- Why here? In Mexico? sa Harry.
- Well when Niall told me to leave his life I did. I took the first plane out of London and now I work here.
- Wait a minute.. Niall told you to leave his life? sa Zayn och höjde på ögonbrynet.
- Yeah?
- Niall... What the hell? utbrast Louis.
- Um what? Niall ryckte till och stirrade chockat på Louis. Jag mötte hans blick för en sekund och det gjorde ont i mig.
- You told her to leave you life? sa Louis och Niall nickade lite svagt.
- Yes.. And I'm sor...Jag avbröt Niall med att skrika.
- DID YOU HAVE A COMPLAINING OR CAN I LEAVE THIS FUCKING HOTEL ROOM? Jag orkar inte med dom och snart brister det. Hur vågar han säga förlåt IGEN?
- Yeah.. The phone dosen't work sa Liam lite försiktigt.
- I send someone to fix that.. Min röst var svag. Jag gick ut ur rummet och mina tårar börjdade rinna.
- Fuck! skrek jag och slog till väggen. Jag gled ner på golvet och lät mascaran förstöras och tårarna rinna. Någon dörr öpnas men jag bryr mig inte. Nägon sätter sig jämte mig och plötsligt är jag i någons famn. Jag känner på lukten att det är Louis. Min bästa vän. Jag har saknat han. Vi sitter så en stund. Han kramar om mig och jag gråter i hans famn. Mina tårar börjar ta slut och jag slutar snyfta.
- Niall didn't mean it säger Louis efter en stund i tystnad.
- I don't care. Why would I foreget him after this shit?
- I'm not asking you to forgive him. All I say is that he didn't mean it. Even if i'm pisst of after what he said.
- How do you know that?
- Because I see it on him. When he saw you he eyes was full of sadness and regrets. This year he has been destroyd. Not the happy laughing Niall. He hasen't speak to Gloria after that and he cried for days.
- Really? Jag var chockad. Varför sa han så om han itne menade det?
- Yes really. But like I said i'm not asking you to forgive him all I say is that you should think about it. Jag nickar och kravlar mig ut ur hans famn. Jag reste mih upp och hjälpte Louis upp.
- I have work to do suckar jag och Louis skrattar.
- See you later bestiee. Han kramade om mig och försvann in till hotelrummet. Jag suckade och gick mot hissen.
 
Direkt när jag kom in i hotellrummet så överfallde killarna mig med frågor. How is she? Was she sad? Was she angry? What did you say? What did she said? Did she speak to you? Why were you gone so long?
 Ungefär så lät det.
- Carly's fine and she will think about it.
- About what? sa Niall.
- About forgiving you sa jag kungt och han skeen up i ett leende.
- But she has all right to not forgive you muttrar jag sen.
- I know. I was horrible.. But how will she forgive me? säger Niall sorgset och sätter sig på sängen.
- How about... Do something special? sa Harry coh log.
- Like what? sa Liam.
- Like.. Dinner? sa Zayn.
- To easy mumlade jag.
- I know... How about dinner and some music? sa Niall och log hemligtsfullt.
- Aaa I see what you do there sa Zayn och high - fivea med Harry. Vad pågår i Niall's hjärna nu då?
___________________________________________________________________________________________
Vad tror ni Niall har för ide? Ledsen för uppdateringen men skolan kommer ju faktiskt före. Gått i skolan i 2 dar och haft läxor redan..-.- yippie :/
 


Kommentarer
:D

MEER!!:D

2012-08-19 @ 18:00:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0