I Wish - Del 16 ''Lucas ... Oh no!''

- Yeah, that's me sa jag glatt. Jag presenterade alla för pappa eftersom han inte kunnat besöka mig på sjukhuset så hade inte dom träffast innnan.
- Well I know who you are Niall.I have heard that you eat here alot! skrattade pappa och pussade mig på pannan innan han ursäktade sig. Niall tittade storögt på mig.
_______________________________________________________________________________________________

Vi satt hemma hos Carly och jag kunde inte låta bli att slänga blickar på henne hela tiden. Hon satt i min famn och var fokuserad på filmen. Jag vet inte ens vilken film det är. Jag är så facinerad av Carly. Hon är så vacker. Jag måste fråga henne sen... Undrar om det är vi nu? Så många tankar i mitt huvud. 
- What's on your mind? Jag ryckte till och kollade mot Carly.
- Um nothing or can I talk with you, alone?
- Um sure Niall sa hon och log mig. Jag tog hennes hand och vi gick uppför ett par trappor. Vi hamnade i et rum som antagligen var hennes sovrum. Jag har faktiskt aldrig varit här. Jag tittade mig runt och min blick fastnade på hennes gitarr. Spelar hon gitarr?
- What is it?
- Um yeah right.. Is it like us now? Or I understand if you don't want to.
- I guess, what do you want?
- Well I really like so yes I want to!
- Then it's us! sa hon glatt och kom närmare mig. Jag log och gav henne en mjuk kyss på hennes perfekta läppar. Jag kände hur hon log och drog sig försiktigt undan.
- Do you play guitar?
- Yeah... and I sing to skrattade hon nervöst.
- Really? Sing for me sa jag och gav henne gitarren.
- Im not that good...
- Just sing something! Jag log mot henne och hon nickade försiktigt. Hon började ta några ackord och sen så sjöng hon med i texten.
 
She's a good girl, loves her mama Loves Jesus and America too
She's a good girl, crazy 'bout Elvis Loves horses and her boyfriend too,yeah yeah
And it's a long day livin' in Reseda
There's a freeway runnin' through the yard I'm a bad boy '
cause I don't even miss her I'm a bad boy for breakin' her heart
 
And I'm free, free fallin', fallin’ And I'm free, free fallin', fallin’
All the vampires walkin' through the valley
They move west down Ventura Boulevard
And all the bad boys are standing in the shadows
 
And the good girls are home with broken hearts
 
And I’m free, free fallin', fallin’ Now I’m free, free fallin', fallin’
Free fallin', now I'm free fallin’ Now I'm free fallin’,
now I'm free fallin’ Now I'm free fallin’, now I'm free fallin’
Now I'm free fallin’, now I'm free fallin’
I wanna glide down over Mulholland I wanna write her,
her name in the sky I'm wanna free fall out into nothin'
Oh, I’m gonna leave this, this world for a while
 
Now I’m free, free fallin', fallin’
Now I’m free, free fallin',fallin’
Now I’m free, free fallin', fallin’
Now I’m free, free fallin', fallin’
 
Free fallin’,fallin’
Free fallin’, fallin’
Free fallin’, fallin’

Jag tittade storögt på henne. Den rösten hon hade. Så vacker.
- You are so good!
- Thanks sa hon blygt och pillade på sina naglar. Jag log och kysste henne mjukt. Hon besvarade den och tittade mig sedan i ögonen. Allt var perfekt nu. Men hur länge skulle det stanna så? Ungefär 10 sekunder till.
 
Jag sjöng för han. ingen hade hört mig sjunga innan. Jo Nina. Jag suckade inombord men avbröts av hans underbara läppar mot mina. Jag log mot han men avbröts av att min mobil ringde. Jag svarade utan att titta på displayen.
- Hello?
- Jaså här kör man på engelska?
- Lucas? sa jag med chock i rösten.
- Ja det kan du lita på snygging skrattade han.
- Vad vill du?
- Öppna dörren om 5..4..3..2..1 och precis då knackade på dörren. Jag gick med sega ben nerför trappan och till dörren.
- Bara öppna jävla hora! Hans röst lätt elak och jag öppnade motvilligt dörren.
- Hej sa han och plösligt kände jag hans äckliga läppar tryckta mot mina. Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Jag hörde hur någon flämtade bakom mig.
- Carly?
- No wait I can explain! sa jag panikslaget när han tagit bort sina läppar från mina.
- Yeah im waiting? sa han argt. Lucas viskade i mitt öra och jag blev rädd.
- He's my ...boyfriend. Orden smärtade och Niall's ögon såg tårfyllda ut.
- Fine then im leaving! I can't belive you! Niall rusade ut och strax därefter kom resten av killarna. Dom såg besikna och arga ut. Jag hatar Lucas,
- Nu är vi själva sötnos. Han log äckligt mot mig och jag kände hur han tryckte upp mig mot vägen. Sen efter det blev allt svart.
 
Jag vaknade upp på golvet i mitt sovrum. Jag hade ont överallt och jag kände hur det blåste. Lucas var bort och jag var naken. Jag reste mig med smärta upp och tog på mig ett par byxor och en stor tröja. Mina tårar rann och jag visste var jag skulle. Han kanske hatade mig men han var min bästavän. Jag hade berättat nästan allt för han. Jag sprang ut ur lägenheten. Utan skor. Jag bara sprang till jag stannade utanför lägenheten. Jag knackade på dörren och med tårarna rinnade ner för mina kinder så väntade jag på att dörren skulle öppnas.
 
Jag öppnade chockat dörren och såg Carly sitta utanför på marken. Hon var blåslagen och hon grät som aldrig förr. Jag var arg på henne för vad hon gjort mot Niall men jag lätt henne komma in. Hon satte sig i soffan och hon lutade sig mot mig. Vad hade hänt igentligen?
- Carly? Tell me please?
- I lied.. He..hon snyftade på och jag torkade henne's tårar med handen.
- Start over sa jag vänligt och hon nickade.
- I lied. He was my ex-boyfriend. He cheated on me so I break up with him. But then he just came here and kiss me. So when I was going to explain he whisperd that if I say anything he would kill me so I lied to Niall. And it breakt my heart to do that. After you left he .. raped me grät hon och flämtade till.
- I just woke up and rann here. Jag kramade om henne. Hon var som en extra syster och att detta hänt kändes hemskt.
- Louis? hörde jag en röst och Carly stelnade till och jag kramade henne hårdare och strök henne över håret,.
- In here sa jag lungt och plötsligt såg jag resten av killarna komma in till vardagsrummet. Dom stannade och tittade chockat på henne. Carly's tårar rann och jag tröstade henne så gott jag kunde.
- Why the hell is she here? sa Niall argt.
- Niall take it easy! sa jag.
- No! She cheated. That f*cking lair!
- Niall I sa hon svagt och tittade försiktigt på honom.
- Shut up röt han. Hon reste sig och grimaserade av smärta.
- Oh my, Carly why are you so hurt? sa Liam chockat. Hon bara skakade på huvudet och försvann. Jag reste mig snabbt upp ur soffan och tittade mot dörren som hon försvann ur.
- Niall you are an idiot! She did just get raped by that idiot and you treat her like that? sa jag argt och stirrade på han.
- What? sa Harry chockat.
- yes and now she's gone? sa jag irriterat. Vi pratade en liten stund och det slutade med att vi skulle ut och leta efter henne. Hon kunde vara vart som helst.
_____________________________________________________________________________________________________
spännade? GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL MIN TÄVLING! DEN SLUTAR DEN 1 AGUSTI ALLTSÅ OM 2 DAR! Kommentera vad ni tkr :) Inte så stolt över detta inlägget dock... Rörigt och kort. Lovar bättre tills nästa kapitel!


Kommentarer
~E

Jätte bra kapitel!! Förresten har du sett min anmälning till din tävling? Koentarem ligger under kapitel 15!:)

2012-07-30 @ 23:43:09
bea

Skiit vad bra!!!!!!!!!

2012-07-31 @ 19:15:43
URL: http://takenbyou.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0