I Wish - Del 23 ''Stand by my side''

- To easy mumlade jag.
- I know... How about dinner and some music? sa Niall och log hemligtsfullt.
- Aaa I see what you do there sa Zayn och high - fivea med Harry. Vad pågår i Niall's hjärna nu då?
_______________________________________________________________________________________________

Jag gick ner i receptionen.
- Oh! Carly, he estado buscando!
- Why? Varför letade Julio efter mig?
- Follow me my dear sa han och drog i väg mig mot rummet där jag spelar på kvällarna. Rummet var mörkt förrutom ett bord som det stod levande ljus på. Bordet var uppdukat med en vit duk och rosenblad utsprida. Tända ljus stod i mitten av bordet. Det fanns två tallrikar uppdukade och Julio ledde mig till den ena stolen. Han satte mig ner och försvann. Plötsligt börjjade musik spela och Niall kom ut på scenen.
 
''Cause I can't love you mote than this'' sjöng han och log stort mot mig.
Sen kom resten av killarna ut och dom började sjunga på more than this. Dom sjöng och Niall gick mot mig. Ett leende spred sig på mina läppar. Han sjöng More than this till mig och bara MIG!. Jag älskar den här killen och äkta kärlek är aldrig lätt. Det spelar inte roll vem det än är för är kärleken äkta så får man jobba för den. Låten avslutades och Niall stog leendes framför mig. Jag reste mig snabbt upp och slängde mig i hans armar.
- I was going to tell Gloria that I love her but not the same way as you. Because I love you with my hole heart and I will forever so Carly will you marry me? Niall släppte mig ur kramen och gick ner på knä. Killarna såg riktigt chockade ut när Niall höll ut ringen mot mig. Jag nickade ivrigt och han kramade mig igen.
- Yes and I love you too! sa jag glatt och kysste han. Detta har lärt mig att det spelar ingen roll vad Niall eller jag gör för vi måste lita på varandra och för alltid kommer vi stå vid varndras sidor. För det är verkligen jag och Niall forever!
________________________________________________________________________________________________
THEE END! Så söött. Om jag ska vara ärlig diggar jag inte denna novelle jätte bra. Men har så många ideer till nästa som kommer heta Friends dosen't last forever.  Längtar såå mycket till nästa novell och den kommer upp så fort jag har tid. Förhoppnings vis i morgon men vi får se. KOMMENTERA VAD NI TYCKTE OM I WISH! :D
 


Kommentarer
Thea

Alltså, först så tänkte jag att det gick för snappt men det gjorde det inte. ett perfect end!
aaaaaaaaaaahh, vet ju inte vad jag ska skriver mer än... AWESOME
much love <3<3<3<3<3<3<3

2012-08-21 @ 19:49:55
Thea

oj, jag glömde att skriva att jag ÄLSKAR din design! grymt fin

2012-08-21 @ 19:50:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0