Vet inte.

Jag vet inte när nästa inlägg kommer. Jag ska i väg snart och vara borta tills på måndag. Sen efter det så har jag en dag som ja kanske kan skriva på om jag inte göra något. men sen är det onsdag och då börjar min skola. Självklart kommer jag att skriva men det blir svårt eftersom skolan går före novellen. Jag börjar i 8:an nu så jag kommer ha mycket med prov och sånt.- Får se om det blir något inlägg på tisdag eller i helgen. Sen en sak till. 1 kommentar per person som räknas. Spelar ingen roll om ni byter namn för jag ser IP-koden. Så är det bara så väntar på 2 kommentarer på förra kapitlet som är här under :)
 

xx Nellie


Kommentarer
Evelina, ettdnovell

Hej på dig! Är du sugen på att läsa en novell om 1D? I så fall får du mer än gärna kika in på min. Jag har just precis börjat på en ny. Absolut inget tvång.. Kram på dig<3

2012-08-11 @ 19:17:18
URL: http://ettdnovell.blogg.se
:D

GRYMT ! :D

2012-08-12 @ 20:10:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0