I Wish - Del 6 '' Beaten by a girl''

- Well when i lived in Sweden i was training alot because I am a dancer and I was the cheerleader capten so i had a peronal trainer. I have also go in boxning sa jag och log stolt. Alla stirrade chockat på mig. Jag såg ganska liten ut men igentligen var jag väldigt stark och hade gått i boxning i 8 år. Jag var även väldigt vig så jag kunde lätt vrida mig ur hårda grepp och sånt.
- Wow, that was unexpekted sa Liam.
- I guess so can we continue whit the movie. Jag gillade inte att prata för mycket om mig och alltför en del brukade bli rädda för mig och jag hade ett väldigt dåligt ryckte på min förra skola och så hade jag en ganska hård bakrund...
__________________________________________________________________________________________

Zayn's perspektiv:


Klockan var ganska mycket och vi hade sett ganska många filmer. Alla låg och sov i soffan förutom jag och Louis, fast han höll på med sin mobil. Carly verkade förresten som en schysst tjej. Hade hon och Niall något på gång? Det kom lite som en chock att hon tränade så mycket. Det kändes som hon döljde något men när hon känner sig redo så berättar hon väl? Jag hade tråkigt så jag bestämde mig för att bryta tysnaden mellan mig och Louis.
- So what do you want to do? sa jag coh han tittade upp från mobilen.
- I want to... See their faces when they get water on them skrattade Louis lite tyst. Jag nickade och vi reste oss försiktigt upp. Vi hämtade en stor hink med iskallt vatten och smög fram till soffan. På 3 hjälpte vi åt att kasta vattnet på dom och alla flög upp ur soffa. Carly skrek och verkade bli ganska arg. Hon började jaga Louis och slog lätt ner honom.
- Beaten by a girl.. AGAIN! Suuckeer! sa Carly och skrattade. Louis lipade mot henne och sen reste hon sig upp i gen.
- I let you win sa Louis och himlade med ögonen.
- Yeah sure... Let's say that sa Carly ironiskt. HOn kom mot mig och kramade om mig. Jag kände hur jag blev blöt och Carly började flina.
- Now we are even skrattade hon. Carly var verkligen en härlig tjej. Niall tittade på henne och log när han följde henne's röresel. Gillade Niall Carly? Vi satte oss i soffan och pratade om vad vi skulle göra. Carly jäspade och alla log mot henne.
- Im NOT tired sa hon och skrattade.
- Yeah right.. sa Louis och hon räckte ut tungan mot honom.
- Let's watch another movie föreslog Harry och vi nickade. Vi satte oss på mirror mirror eftersom Carly hade tjatat och till slut hade vi gett med oss. Filmen började och det tog inte lång stund innan jag somnade.

Carly's perspektiv:


Jag vaknade av att solen lös och jag öppnade trött mina ögon. Jag låg på en soffan och jag flög snabbt upp.Hur hamnade jag här? Jag hörde röster och såg snart Niall komma mot mig. Minnerna i från i går kom tillbaka och jag log när jag såg Niall.
- Hey sleeping beauty skrattade han.
- Well hi skrattade jag och gnuggade mig i ögonen. Jag såg att jag blev svart på händerna. Jag skyndade mig in i badrummet och såg mascaran unde rmina ögon. Jag tvättade mitt ansikte och fixade till mitt hår sen gick jag ut. Jag gick mot köket där Niall satt och åt.
- Do you want breakfast? sa han och tog en stor tugga av din macka.
- Yeah sure sa jag och satte mig mitt i mot han. Jag tog en macka och vi åt under tystanad.
- So.. Tell me about you sa Niall efter en stund av tystnad.
- Well im 17, 18 in September. Im live here with my mom and dad. My best friend is Fiffi, or well her name is Fia but she hate that name and wants to be calld Fiffi. I don't know what to say skrattade jag. Niall började ställa frågor som jag fick svara och sen sa jag ''what about you'' eller något liknande.

Niall's perspektiv:

Hon berättade mycket om sig själv för mig men döljde hon något? Det kändes som det men jag inbillade mig bara antar jag... Hon log mot mig och jag smälte. Gud vad jag gillade den här tjejen! Jag hade inte kännt henne länge men hon var underbart fantastisk. Jag älskade henne's sätt att vara så självsäker.
- I have to go now, im sorry Niall sa hon och reste sig snabbt.
-No worries. Jag följde henne till dörren och gav henne en kram när hon skulle gå.
- Bye the most beutiful girl in the world viskade jag till henne och jag såg hur hon rodnade när hon gick i väg. Hade jag nyss sakt det? Jag tyckte det men jag är chockad över att jag vågade. Jag gick till mitt rum och tog på mig ordentliga kläder. Det fick bli beiga chinos och min free hugs t- shirt. Jag tog på mig ett par RaeBan och en keps sen gick jag ut.
 
___________________________________________________________________________________________
Har inte skrivit på länge jag vet men jag har varit borta och sånt så har inte haft tid. Jag ska försöka uppdatera oftare och jag har grymma ideer till längre fram. Blev mer perspektiv och KOMMENTERA gäran :)


Kommentarer
:D

AS GRYM , ett kapitel idag snälla:D?

2012-06-25 @ 11:52:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0