I Wish - Del 3 ''The meeting''

- Jaha okej mamma hej då. Jag reste mig trögt upp och gick till min gaderob. Det var maj och ganska varmt ute. Jag valde ett par jeans och en enkel svart t-shirt till. Enkelt men snyggt. Jag borstade i genom mitt hår och satte upp det i en hästsvans. Smink sket jag i. Jag skyndade mig ner och hittade pengarna mamma lämnat så jag gick ut för att leta efter en mataffär. Det tog inte långstund och när jag kommit in började jag handla lite gott att äta. Jag vände mig snabbt om och krockade med någon. Så typiskt mig. Jag tittade upp mot personen och fick en chock. Det var ju självaste...
_______________________________________________________________________________________________
 


Carly's perspektiv:

Jag kollade in i dom isblå ögonen och visste inte vad jag skulle göra. Framför mig stod Naill. Naill Horan i från one direction. Jag ruskade lite lätt på huvudet.
- Im sorry sa jag log mot honom.
- No worries im fine skrattade han.
- Hi Im Carly and you are? Jag visste ju såklart vem han var men lite artig får man ju alltid vara.
- Don't you know who i am? sa han chockat och jag skrattade lite.
- Yes but i was trying to be polaite skrattade jag.
- Oh well i am Horan, Naill Horan sa han snoffsigt och jag skrattade ännu mer.
- Nice to meet you Mir. Horan sa jag snoffisgt och han skrattade åt mig. Jag log och vi pratade en stund och jag berättade att jag flyttade hit i går ich jag hade bott i Sverige. Han berättade lite om sig själv och plötsligt ropade någon på han. Naill vände sig om och mot honom kommer två personer. Harry Styles och Zayn Mailk. Jag stirrade på dom när dom kom gåendes.
- Naill we have been worried, i thought you got lost sa Zayn till han.
- It was once so please mumlade Naill lite tjurigt. Harry la märkte till mig och fick ett fånight leende på läpparna.
- Well hello there sa han och blinkade.
- Umm... hi? Nice too meet you and you too Zayn sa jag och log mot Zayn och Harry.
- Bye Naill fortsatte jag och gick i väg. Jag fortsatte att plocka mat varor och ställde mig sedan i kön för att betala. När jag betalat gick jag hemåt och ställde in allt i kylskåpet. Jag la mig ner i soffan och satte på tv:n. Det fick bli simpsons men jag tittade inte speciellt länge innan jag somnade.

Jag vaknade med ett ryck och såg på min mobil att jag fått ett sms. Jag kollade och såg att det var från Fiffi. Hon undrade vad jag tyckte om London och jag svarade med att allt var helt ok. Sen tittade jag på klockan och såg att den var ganska mycket så jag började att laga tacos. När det gått någon timme så var maten klar. Mamma och pappa kom precis in då så vi satte oss och åt under tystnad.

Naill's perspektiv:

Varför hade jag inte frågat om henne's nummer? Hon var underbart vacker. Henne's ganska mörkbruna hår hade ligat perfekt runt henneäs ansikte. Hon hade dom mest vackraste ögonen jag någonsin sett. Dom var blå men ändrade färg ju närmare pupillen man kom. Dessutom var den blå färgen verkligen vacker. Hon hade haft långa svarta ögonfransar och hennes skratt och leende. Det gjorde mig knäsvag. Jag kände henne inte men hon var något alldeles extra.

______________________________________________________________________________________________________________________
Sådär kapitel 3 och om någon läser så får ni gärna kommentera :)


Kommentarer
Anonym

Man stavar det inte Naill utan Niall...

Svar: jo jag vet haha, jag skrev lite fel i dom kapitlen. Tack i alla fall för att du säger det :)
Storys Of One Direction

2012-06-11 @ 23:06:01
Elsa

Tycker man ska veta hur man stavar Niall om man ska skriva en novell om honom... A tror det här kommer bli en bra novell :) xx

2012-07-20 @ 01:06:25
URL: http://alskarharrystyles.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0